Yükleniyor
 
Bahar K.
315 Görüntülenme

iDATA Randevu Bilgilendirme Gecikmesi Nedeniyle Mağduriyet

29 Aralık 2024 tarihinde iDATA üzerinden vize başvurusu için randevu aldım. Firmanın iptal ve değişiklik politikası gereği, randevu tarihinden 120 saat önce işlem yapabilmem gerekirken, randevu bilgilerim bana 119. saatte ulaştırıldı.

Bu gecikme nedeniyle randevumu iptal etme veya ileri bir tarihe erteleme hakkımı kullanamadım. Bunun sistemsel bir hata olduğunu düşünüyor ve mağduriyetimin giderilmesini talep ediyorum.

Randevumun ileri bir tarihe alınmasını istiyorum.


2025-02-09 16:42:21

Marka Cevabı

Marka Bu Şikayete Cevap Vermedi

Ziyaretçi Yorumları


Markaya Ait Diğer Şikayetler

Şikayet Hakkında
Şikayet Durumu:
Cevap Bekleniyor
Beğeni Sayısı:
1 Beğeni
İncelenme Sayısı:
315 İnceleme
Şikayetçi Misin? iData izmir Hakkında Şikayet/Teşekkür Oluştur
"iData izmir" İçin Şikayet Oluştur

Benzer Şikayetler


function loginWithFacebook() { FB.login(function(response) { if (response.authResponse) { console.log('Kullanıcı giriş yaptı'); // Başarıyla giriş yapıldığında kullanıcıyı anasayfaya yönlendiriyoruz window.location.href = 'https://www.musterihizmetleri.com.tr'; // Anasayfaya yönlendir } else { console.log('Kullanıcı giriş yapmadı veya iptal etti'); } }, {scope: 'public_profile,email'}); }